neděle 3. března 2013

Maminka, aneb můj pokus o.... No posuďte sami :)

Nazdárek :) dnes s velmi dobrou náladou přináším slibovaný článek o make-upu provedeným na mojí mamince :)
Hned na začátek bych ráda podotkla, že moje maminka se nikde nechtěla vystavovat, a tak jsem vyfotila jen oči a i to byl problém.. :D



Mojim cílem bylo jí otevřít oko a znevšedni denní líčení.. Moje mamča se líčí už asi tak 10 let stále stejně.. Divím se, že ji to nenudí.. úplně doslova smokey jí nesluší.. Pokud se stíny vytáhnou hodně vysoko, vypadá jak s monoklama a to jsem nemohla dopustit :D mamka se většinou maluje hodně tmavě, černou přes celé víčko a v ohybu to trošku ztratí.. Pak linku a řasenku a má hotovo, tak jsem to hodně zesvětlila, ztmavila jen u vnějšího koutku a oko hodně prosvětlila světlým stínem ve vnitřním koutku :) Posuďte sami - já si myslím, že to není nejhorší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)