neděle 24. února 2013

Pokus :)

Ahoooj Všem :)

Po celkem dost dlouhé době se Vám hlásím z mého reportážského koutku u mě v pokoji a přináším Vám post týkajíci se Make-Upu, určité inspirace, kreativity a blbnutí :)

Tak doufám, že se bude dobře číst a pokud Vás to zajímá, tak hltejte dál :-*


Vím, že strašně brzy.. Ale nějak na mě zapůsobila Nicky Minaj se songem Starships a Va Va Voom.. Ano, vím že to byla hitovka už v květnu, ale já jsme se prostě a jednoduše rozhodla tu písničku poslouchat v únoru.. Nevadí, Vy to pochopíte a časem se mi oposlouchá a všem nám bude fajn :D :)

Dnešní článek se tedy bude týkat makeupu podle Nicky.. :) Našla jsem na netu fotku s lookem, který tak nějak můžu spáchat doma s mojí běžnou kosmetikou, kterou vlastním, protože co si budeme povídat, Nicky je hodně, ale opravdu HOOOODNĚ extravagantní, takže bylo celkem ,,složité'' najít ,,normální(??!)'' fotku, kterou budu schopna alespoň z půlky realizovat. Upřímně řečeno, fakt doma nemám nalepovací řasy ve tvaru srdíčka a tak no.. :D

Takže pokus byl - vytvořit něco takového..
Nemám růžový vlasy a ani to nemám v plánu, takže to hodně udělalo, zvlášť při porovnání množství tvářenky.. Jí to dost opticky přibarvujou ty vlasy.. Mě ne..
Další věc - ona je upravená v Photoshopu.. Já ne :D Takže bych ocenila shovívavost.. :D
A poslední věc - Nemám nalepovací řasy, takže.. Ty oči nemají takový efekt.. Nicméně pokusila jsem se namalovat jen ,,půlku'' oka a tím tak nějak docílit efektu, který má ona díky řasám umělým :)


Jó. Málem bych zapomněla - taky nevlastím žádnou rtěnku v podobném odstínu, protože je prostě moc nepoužívám.. Mám jich celkem tak pět, teď ještě jedna přibude a na delší domu neplánuji kupovat nějakou další :) Takže rty mám jiný.

Takže tyhle dvě fotky jsou stejný, jen jedna upravená a druhá vůbec.. Tvářenku jsem se snažila stáhnout na celé tváře - v podstatě na ,,marfušku'' a vytřeštila jsem oči.. Nevím proč, když Nicky je má  na fotce přivřený ale budiž.. :D
Navíc vůbec mi nešly ty fotky vyfotit.. Nechápu.. Snad půl hodiny jsem fotila celý obličej a oči a tak dále a nic z toho :/ Takže tahle hrůzo-strašná fotka je jedna z těch povedených.. :)


A tady ještě něco.. Takovej trošku pohled zblízka.. Myslím, že je to celkem povedený, upřímně není to nic těžkýho :) Stínování ani vykreslování nebylo třeba, takže výsledek celkem dobrý :)
Takže Váš názor na tohle všechno? Líbí, nelíbí? Co byste dělali jinak? :) Díky za přečtení a těšte se na článek o tom, jak jsem nalíčila svoji maminku :)




8 komentářů:

  1. Jó, když namalovat oči, tak nějak takhle.. :) takový to nenápadný nemá ani cenu, toho si chlap stejně nevšimne ani a akorát se tím ztrácí čas .. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle choď i normálně! :D sluší ti to :* :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem blázen :D :) Ale díky :-*

      Vymazat
    2. Ale houby, fakt Ti to takhle sluší :) Ale hodí se to jen na nějaký akce nů :-* třeba hokej tři barvy a tak :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jé děkuji! :) Moc mne to potěšilo :) První oficiální komentář, který není od mých přátel! :) Děkuji moc!

      Vymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)