pondělí 11. března 2013

New IN: Za únor - dřív to nešlo.. :)


A tak tedy Helou Bejbís :)

Dnes opět po asi snad tejdnu, Vám nesu článek který by se měl týkat mojich nákupů za únor.. :)
Je toho hodně a hned na začátek bych chtěla upozornit, že né všechno je z mojí kapsy.. :) Řeknu to rovnou - věci, které jsou v tomto článku z Oriflamu jsem dostala zdarma k objednávkám, které jsem za leden/únor udělala, takže toho v podstatě tolik není a nějaký tisíce jsem za to nevyhodila - i kdyby - všemožným rejpalům je po tom prd :)

Takže takhle to vypadá všechno pěkně pohromadě, pro lepší představu jsem odfotila Oriflame zvlášť.


Tady je tedy samotný Oriflame :)

A tady už věci, které jsem platila :)



  1) Ziaja - Krémové sprchové mýdlo
  2) Rimmel Londom - Make-up
  3) Rimmel London - Primer
  4) Garnier . krém na ruce
  5) Oriflame - Mýdla
  6) Oriflame - Tělový krém
  7) Oriflame - Tělový sprej (deodorant)
  8) Oriflame - Sprchový gel
  9) Oriflame - Odličovací mléko 
10) Oriflame - Krém na ruce a tělo
11) F&F - Balerínky
12) Essence - Laky na nehty
Tak se na to vrhneme ne? :)

 Jako první věc tady mám teda sprcháč od Ziaji z jejich pomerančové řady. Je to     něco, co sem milovala ještě dřív, než sem to dala do košíku.. Proč? odpověď je jednoduchá:

  • cena
  • vůně
  • množství
Takže popořadě - Cena? Tuším, že 69,- Vůně? NAPROSTO BOMBASTICKÁ!! Čerstvě vymačkaný pomeranč! Nic chemickýho! Prostě jen úžasná vůně pomerančů! A množství? Skoro neuvěřitelných 500ml za 70KČ?! Je to možný?
No myslím si, že každého rozumného člověka to od nákupu spíš odradí, než aby ho to k investici přimělo. Protože hodně z nás se spoléhá na né vždy pravdivé pravidlo CENA = KVALITA. Ziaju mám ráda. Za sebou na poličce mám další 4 produkty, se kterými jsem naprosto spokojena, a tak jsem s koupí neměla problém :)


Druhou věcí je Make-up MatchPerfection od Rimmel London. K nákupu tohohle brouka mě dokopala Péťa LovelyHairV jejích videích figuroval stále častěji a tak sem si prostě řekla, že si ho pořídím také. Když jsem přišla do drogerie, myslela jsem si, že se rozpláču. Jeho cena je něco okolo 200,-... A co si budem povídat, né všichni na tohle máme peníze. Tak už jsem si říkala, že se s ním rozloučím a budu okolo něj pár týdnů chodit.
Ale to mi samosebou nedalo a jakmile jsem u sebe měla víc a mohla jsem to utratit, šla jsem do toho! A k mému velkému štěstí jsem našla tu sadu ve které byl společně s primerem (který normálně taky stojí okolo 150-200?,-) dohromady ,,jen'' za 250,- :) A to už mi přijde jako dobrá cena a tak jsem šla do toho! :)

Mám ho v druhém nejsvětlejším odstínu - 103 - TrueIvory :)
Krytí je takové střední, ale o to mi ani tak nejde. Pleť pěkně sjednotí a když použijete již zmiňovaný primer je pleť nádherně heboučká - jak samet. Vážně :) Nijak extra nevysušuje, ale že by hydratoval se říct nedá :) Výdrž má tak průměrnou.. 6hodin by vydržet mohl :) Mám ho chvíli, ale zatím jsem hódně moc spokojená :) 


Tak a tady už tolik okecávaný PRIMER také od Rimmel London. 
Jak už jsem psala, je zakoupený spolu s make-upem. 

Co něm takhle honem napsat nevím.
Snad jen to, že se dobře roztírá a stačí ho celkem malinko.. 
Na obličeji udělá hééédvábně hééébký ,,film'' a pleť celkem pěkně připravý na make-up, který většinou následuje :) miniaturní nedokonalosti ztratí úplně :) hlubší vrásky asi nezvládne, já je zatím nemám, tak nevím, ale myslím, že až takovej zázrak to není. Zatím ho miluju, jestli nějak zradí uvidím :)
za jeho původní cenu (- což je asi 150-200?,- kdyžtak mne opravte nejsem si úplně jistá) bych si ho klidně koupila znova.
Jako mínus bych brala silikony, které tedy prý obsahuje. 
Já ale pleť nemám nijak hróózně moc citlivou, a tak s tím problém nemám..
Myslím si ale, že to tedy není nejlepší volba pro lidi s mastnou pletí a otevřenými póry :)


A jak jste si již všichni mohli povšimnout, jsem detailista.. Už u řasenky ScandalEyes (též Rimmel) jsem se rozplývala nad tou jejich boží korunkou, kterou jsou schopni nacpat všude.. A jak jim to pěkně jde!! <3




Krém na ruce od GARNIER, kterej mám už asi pátý balení a furt je stejně nejlepší a stejně krásně voňavej a stejně boží a funkční.
Nikdy ho nevynachválím dost, protože tenhle krém s mojema rukama umí vážně kouzlit :) 

Mám hodně suchý a popraskaný ruce a málo co mi na ně pomáhá.. 
Když opominu slunečnicový olej a zábaly tak se dá říct, že v podstatě nic, až na tuhle věc, kterou kupuju už po tisícátý a nikdy ji snad kupovat nepřestanu.. 

Stojí asi 70,- Myslím, že ho seženete úplně všude a že bude vyhovovat všem :)¨





Tělový krém a mejdlíčka z řady WONDERFUL od Oriflamu
Zatím to mám jen očuchaný.. Mimo to že to má celkem pěkný balení to vážně pěkně voní.. 
Čuchala jsem ke krému, mejdlíčka chci nechat zabalený na nějakou cestu, nebo tak něco :) 
Voní to tak jako.. :D no.. nenásilně... mohla bych k tomu čuchat furt, ale ať bych k tomu čuchala jakkoliv dlouho, nedokázala bych to popsat, takže se hold musíte prostě smířit s tím, že to voní hezky :D



Tak.. Dostávám se k deodorantu a sprcháči z řady MORE by Demi More zase od Oriflamu :) 
Deodorant bych řekla, že je tak normální.. Nepotím se po něm a řekla bych, že i chladí :) což bude na léto velký červený PLUS++
Sprcháč je šíleně příjemnej.. Já si přijdu jak v bavlněným pyžámku.. Fakt takhle na chladný počasí, když člověk vyleze z vany a zachumlá se do postýlky k čajíčku a pěknýmu filmu :)
Obojí to teda sice voní spíš jako těžce.. Taková vůně od 20+, ale mě to v podstatě moc nevadí.. Zatím to všem vonělo a nikdo mi neřekl, že smrdím, tak asi fajn :D :))


A tyhle dvě věci aka Odličovací mlíko a tělový krém z řady Milk&Honey Gold opět od Oriflamu MILUJU MILUJU MILUJU MILUJU MILUJU... Už nám strojím svatbu.. Protože to tak božsky voní!! Med rozpuštěnej v teplím mlíčku.. Fakt přesně tahle vůně to je! Nádherný! Boží.. Krém je skvělej.. Tejden se mažu jen tím a myslím, že už ho asi nikdy nic nenahradí.. 
Odličovač odličuje jako normální odličovač v krémovým provedení :) je to takový nedůvěryhodný, ale myslím si, že neni špatnej.. :) neštípe mě v očích a je docela příjemnej.. :) Pleť i celkem pěkně hydratuje :) 


A dostáváme se k předposlední věci a tou jsou BALERÍNKY.. Moje nejvysněnější! 
Nenapíšu k nim snad vůbec nic, mimo to, že jsou boží a boží a BOŽÍ!!
...proč jsem si je vlastně koupila? :) No mám z Oriflamu objednanou krásnou kabelku, ale boty bych k ní neměla.. Tak jsem se rozhodla, že do těhdle pujdu.. Ostatně proč by ne :) stály 269,- v Tescu v jejich oděvní módě F&F :)

No a poslední věcí jsou laky na nehty od ESSENCE z řady Hugs&Kisses a vybrala jsem zimní fialovou, která je nositelná i v létě.. :D Zní to prapodivně, ale je to tak.. :D 
Vzkoušený je mám jen tak zběžně.. Schnou poměrně dobře a rychle.. Nic jinýho říct nejde, protože výdrž hodnotit nemůžu, takže opět jsem nadšená a líbí se mi to :) Bližší info později :)

A co jste si koupili Vy? Bylo toho méně, nebo více? Máte z toho radost, nebo Vás to již stihlo zklamat? :) Určo dejte vědět a užívejte zbytek večera :-*


Díky za přečtení
Vaše Byzí :-*

3 komentáře:

  1. Kde tu můžu dávat lajky? :)) Článek je zase skvělej Lásko, moc dobře se to čte ! :-) :-* rychle to uteče a přitom se o tom i něco dozvim :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :)

    Na mém blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Přeju krásný den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)