neděle 28. dubna 2013

Byzí je zpět :)

Takže šup šup..

Když jsem viděla datum posledního článku, tak mne tolik zamrazilo, že to snad není ani možné.. Ale nějak ani ve své podstatě nebylo vůbec o čem psát, venku začalo být konečně pěkně a ve škole to začal být pořádný masakr.. -.-

Takže teď bych jen ráda udělala menší souhrn věcí, které bych vám chtěla představit v následujícím měsíci květnu a začít se zase hezky pěkně věnovat Vám :)

Takže :))

  • Jako první bych určitě ráda udělala článek o srazu blogerek a příznivkyň kosmetiky (snad dnes)
  • Za druhé jsem si pro vás připravila průvod mými nehty, protože je to jedna velká katastrofa a já jsem se rozhodla investovat pár stovek do ,,vyživujících'' (co já vím, kolik je na tom pravdy :D ) laků a postupně vám ob den nehty fotit a snažit se pozorovat rozdíly.. Jestli nějaké nastanou atd.. Doufám, že mi všichní nikam neutečete, až moje nehty uvidíte :DD
  • jako další věcí jsou určitě názory a povídání si o vzorečkách, které jsme na srazu dostali :) Jestli bych byla ochotna zaplatit plnou cenu za plné balení, jak moc mne to nadchlo, co si o tom myslím a tak dále...
To je plus-minus všechno, ale určitě toho bude víc, blog mi chybí a tak doufám, že se naučím dny lépe rozvrhovat a vše lépe zvládat :) Takže za kratičký úvod do děje v měsíci květnu napíšu AHOJ a půjdu rozmýšlet nad článkem o srazu :) 

Díky všem příznivcům a všem moc děkuji :)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)