čtvrtek 2. května 2013

Sraz :'))

Opět pozdě, ale přece Ahoj!

Dnes jsem zpět s článkem, který se týká srazu. Blogerek a ostatních příznivkyň kosmetiky a našich dámských (odpusťte mi to slovo) serepetiček :) :D

Hned na začátku bych asi řekla pár informací pro dotyčné, kteří nevědí :)

  • Co?
  • Kdy? 
  • Kde? 
  • Proč?
  • Sraz příznivců blogu a kosmetiky
  • 28.4.2013
  • Jindřichův Hradec; Kavárna FotoCafé 
  • Vzájemné ,,zčuchnutí'', pokec o našich životech s blogem a bez něj, s kosmetikou a bez ní...


Sraz pořádala děvčata blogu Petra LovelyHair a Plum Foolery.
Je asi jasné, že pro mne, jakožto uživatele internetu, který tyhle dvě ,,zná'' jen z monitoru svého NTB je to hotový zázrak.. A tak při objevení události na Facebooku mi spadla brada a začala jsem hulákat na celej barák něco ve smyslu LÁÁÁÁSKÓÓ!! TAM MUSÍME JECT! přišel, ptal se proč tak vyvádím a jeho reakce zněla asi tak jako, že si z něj dělám humor.. Povídám že ne, že tam bude ta krásná Peťa jak na ní spolu koukáme a Kája s Davidem (říká mu řízek, moc si ho oblíbil :DD ) na který jsme koukali.. A on, že paráda, že je rád uvidí a kdy to je a co si má vzít na sebe a bla bla bla..
V den D byl nervóznější než já.. ,,Mám se oholit?! A mám si vzít ty barevný kraťasy? Nebo radši ryfle? Nebudu tam vypadat hloupě? Hele já tady mám jebáka!!!!'' No.. Ani já tolik nešílela.. :) ale jsem tedy moc ráda za to, že mne neodsoudil, ale podpořil..:) Tímto Ti brouku moc děkuju :-* :)

Abych to moc neokecávala, přijdu k jádru věci :) když jsme dorazili na místo a vešli dovnitř, byl to obrovskej BOOM! Strašnej babinec na pár metrech :D Mě samotnou velká účast šíleně odrovnala :D (čož potom Kája s Peťou že? :D ) Ze začátku to byl hroznej frmol, holky ani jejich polovičky nevěděli kde jim hlava stojí a bylo to vážně jak v blázinci, tak jsme se rozhodli, že počkáme pár hodin, než se to zklidní a vyplatilo se.. :) Když se náš počet přibližně o polovinu snížil, seděli jsme pěkně v kroužku a klábosily o konturkách, rtěnkách, make-upech, BéBéčkách a, a, a, a,...... :)


 Ano! Prostory byly vzdušné roztomilé a velmi příjemné :)

 Pétě se ruce nezastavily! Nalíčila nás snad 5 a všechny moc krásně :) Snad vyhrabu fotku svých oček, bylo to čůpr! :)

Naše čtyřka s jedním ze tří sponzorů.. :)

Já s našemi českými internetovými hvězdami :)

A můj bobeš frajersky také :))

A tady tedy né všichni, ale určitě polovina nás bude :)


 A tady tedy dárečky od sponzorů :)

  • Bioderma
  • Ryor
  • Missha
Myslím, že nám vše to udělalo radost a já testuju jak o závod! Určitě se můžete těšit třeba na popis k BBčkám od misshy.. Myslím, že mám favorita a že konečně vím, do kterýho pujdu :)

Závěrem bych všem čtyřem moc poděkovala za krásně strávený den a vzdala svůj obrovský obdiv Mírovi s Davidem, kteří jsou asi tou největší podporou! 

Myslím si, že jsme si to fajn užili :) I přítel byl nadšený a po příjezdu domů sjel posledních pět článků i u Káji i u Péti :D Doufám, že jsem zmínila vše, co bylo potřebné.. :) a doufám, že se článek líbil :) :-* Přeji vám dobrou noc a sladké sny :)

PS: Jóó a abych nezapoměla, všechny fotky až na poslední s dárečkama.. Samozřejmě Mírovo práce..!! Je šikovnej.. I s ním jsem si popovídala o svých fotkách! Musím říct, že jsou to normální a fajnový lidi.. Pro hejtery samozřejmě výbornej cál.. Bez pochyby, ale pro mě opravdický lidi z masa a kostí :) A HLAVNĚ? BEZ PŘETVÁŘKY!! ;) Bylo to fajn.. Pro ty, kteí si to nechali ujít doporučuju příští sraz :P :))  

1 komentář:

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)