pátek 17. ledna 2014

Ahooooooooj :)

Ahoj, tady je kdo? :))

No KDO?

No přeci Byzí..! :)
Všem se Vám moc omlouvám, za neaktivitu.. Ale prostě nebyl čas.. Škola, prázdniny, zkoušky, opakování - tohle - támhle.. :/ bylo to složité, ale teď už to vypadá, že by mi to mohlo lépe vycházet a že bych se Vám mohla i víc věnovat :)


Na takový ''nový'' úvod bych asi začala tím, co je u mne nového, co chystám a hodlám splnit a tak dále.. :)

Takže :)

  1. recenze, nebo jakýsi souhrn vzorečků ze srazu už bohužel nedohoním, protože jsou všechny už tak dlouho za mnou, že si sotva pamatuji, co to bylo a nechci s nimi nijak lhát nebo zpětně manipulovat.. Takže se Vám omlouvám za něco, co jsem tedy nesplnila.. :(

    - Co ovšem slíbit můžu je takový menší článek o micelárce od Biodermy a krému od Rioru, obojího mám po dně a za chvilku to bude vypotřebované.. :)) Takže tak.. :)
  2. Nehty, které jsem slíbila hezky pěkně doženu, alespoň mě to donutí s nimi konečně něco dělat.. :D Teď jsem si pár týdnů užívala ''LUXUSU'' (podle toho, z kterého pohledu je to brané) gelových nehtů a po jejich sundání jsem se zhrozila tolik, že jsem si málem šla hodit mašli.. Nikdy sem ty nehty neměla horší! Nic méně o tom v dalších článcích, jediné co pozměním, budu dělat souhrn hezky třeba po zhruba týdnu, po dvou dnech je moc brzy a necítím se na to :D
  3. Určitě bych moc ráda zmínila produkty, které mi za tu dobu prošli pod rukama a které prostě za tu zmínku stojí :D :)
  4. V neposlední řadě stojí za řeč i můj nový mazel - FOŤÁK.. :) fotky budou lepší a kvalitnější, takže je se na co těšit. :)
  5. Plánuji i nějaké vzhledové úpravy blogu, takže doufám, že moji milý dole budou jen a jen přibývat :-* :)
Takže je toho hodně, doufám, že to společně zvládneme a teď přeji už jen krásné sny :-*





     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)