čtvrtek 23. ledna 2014

Moje all in - N1 :)

Ahoj kočky a případní kocourové :)

Dnes se tedy budeme věnovat produktům, které stojí za zmínku, jak jsem slibovala. 

Pokud tedy hned na začátku odbočím, v nejbližších dnech vás tedy čeká první ukázka nehtů a věcí, se kterými se pustím do (pro mě dost možná životní) výzvy, do které jsem se vážně dokopala jen kvůli blogu, protože jinak nejsem schopna péči udržet dýl jak dva dny.. Hned zítra Vás čeká článek, který ponese název NEW in, ve kterém taky prozradím kus svého šatníku, ze kterého vytáhnu ty nejnovější věci - pochopitelně :D 
Teď tedy k tématu dnešnímu a sice......Moje péče o pleť.

Abych se přiznala, v tomhle jsem neuvěřitelnej lajdák.. málo kdy si na obličej něco namažu, nedej bože, když to má vyživovat.. kolikrát mi přijde, že čím lepší produkt k dispozici mám, tím méně ho využívám.. 
Aneb podejte mi krém z lišejníku a nevím čeho všeho možného, postavím ho na poličku, teším se na něj.. ale stejně upřednostňuji všechny možný, který už znám a nějakou dobu je používám.. Naopak tomu mi podejte indulonu a já Vám zlíbám nohy.. :D paradox, kravina.. ale je to tak :D

poslední věc - tenhle článek společně s článkem NEW in bude rozkouskovaný přibližně na 7 částí, aby bylo ze začátku o čem psát, tak se snad máte aspoň na co těšit :) 

Tak tedy začneme :)




První věcí je klasický olej, který se dá použít vážně na vše.. Proto jsou již delší dobu tolik opěvované a chválené.. Lze je použít na tělo po sluníčku, nebo před, po sprchování, nebo na obličej, na konečky vlasů před umytím a tak dále a tak dále.. 
Já si ho pořizovala na dovolenou, abych taky nebyla věčně suchá ze sluníčka a myslím, že svoji práci splnil.. V momentě, kdy mi trošku omrzne obličej, nebo to přeženu s pudrem, večer si ho kydnu na obličej, i přesto že (pochopitelně) zanechává těžký mastný film. Mojí pleti to nevadí, nemám s tím žádné problémy, takže si čas od času takhle přilepším :P


Pro dnešek tedy vše a nezapomeňte zítra hltat další část :)

Všem Vámm moc děkuji :-*




Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)