pátek 24. ledna 2014

Moje all in - N2 :)

No Ahoj! :)
Tak Vám tedy dnes přináším další část článku MOJE ALL IN a dnes se budeme věnovat odličovači od BOURJOIS :)


Tak tedy jdeme na to, abychom stihli ještě slíbenou část článku NEW IN :) Máte se tedy dnes na co těšit :)

Tááák :) Jak jste si jistě všimli, lahvička je úplně prázdná :) a to z toho důvodu, že tenhle odličovač je opravdu bezva. Jedná se o dvoufázi a jejím účelem je klasicky co nejlépe a nejsnadněji odlíčit make-up.. LOGICKY :D Takže, abych nějak začla :)
Dostala jsem ho cca ze třičtvrtky plný od mamky, protože jí nevyhovoval a zatím jsem se nijak nepídila po ceně, takže Vám ji neřeknu :) Co se týká splnění jeho účelu, myslím si, že ho splňuje téměř bezchybně. Jako velké plus bych uvedla, že neštípe v očích. Opravdu přísahám na (nevím teď honem na co a na svůj pupek se mi moc přísahat nechce :D ), že opravdu neštípe :) cenové plus, nebo mínus uvést nemohu. Co mě bavilo jako další plus, množství.. Nevim, je asi kouzelnej, ale vydržel mi přes dva měsíce, přičemž nemohu tvrdit, že bych ho nějak výrazně šetřila, nebo cokoliv.. Ale prostě je to kouzlo :D nedovedu Vám to asi vysvětlit jinak :) Mínusy si u mě nevydělal, takže za mě obrovské !!!ANO!!! při koupi neváhejte, protože tohle za to stojí! :)


Pro dnešek z mého ALL IN  vpéči o pleť vše. Přeji pohodový večer a těším se příště :)


1 komentář:

  1. nie je vec od Bourjois na ktorú by sa niekto sťažoval ;) nechcela by si sa vzájomne sledovať ? :)

    Be perfect is simple

    OdpovědětVymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)