úterý 12. února 2013

Je to doma!!

Takže.. Jsem tak rozvrkotaná radostí, že mám problém i pozdravit takže to nebudu dlouho prodlužovat a AHOJ VŠEM :)))

Chtěla bych vás všechny hned na začátku článku připravit na to, že článek bude trošku delší, né-li dlouhý...
Abych hned na začátku připomněla o co půjde - článek OBJEDNÁNO byl něco jako uvedení do světa tohodle veškerýho kolotoče.. :) Tenhle článek je ten šum a ruch uprostřed dění :)

Ještě budu přesnější :) Podám echo o věcech, které už oficiálně vlastním :) A že se nesu jako páv :)) Vše už mi přišlo :) Věci z Oriflamu ve čtvrtek a věci od Kájinky z Plum Foolery v pátek, ale vyzvedla jsem ji včera :)
Dnes Vás tedy obeznámím s prvním a druhým dojmem s faktem, jak zboží vypadalo po rozbalení a tak dále :) Těšíte se? :)) Tak jdeme na to!! :)

Začnu asi tvářenkou od Oriflamu :)
Mám ji v odstínu GLOWING PEACH a na fotkách je bohužel barva dost zkreslená.. jednou foceno s bleskem, podruhý zas ne, pak na okně při světle pak zase s nasvícením.. No.. Barva je taková šťavnatá do oranžova.. Naprosto to vystihuje ta fotka uprostřed (ta nejvíc oranžová ;)) Ale to, co na tý fotce není pořádně vidět je ten úžasnej zlatej shimmer, kterej je úplně k nepopsání :) Je to krásný :) Teď v zimě si máznu maličko, protože pigmentovaná je až moc bych řekla, ale na léto, až se trošku víc opálím, tak bude bezvadná :)) Bude házet krásný odlesky a budu mít moc pěkně a zdravě zbarvený tvářičky :))
Namletá je celkem pěkně, nepráší a zatím jsem spokojená. Obal vypadá bytelně, takže i přežije hození do tašky s tím, že pospíchám a nestíhám. :) Bližší recenze po pořádném ozkoušení :) Zatím ale naprosto plní moje požadavky.. :) Nezklamala, ani nepřekvapila :) Šplhla si hned na začátku :D


Další věcí je fixační pudr pro všechny odstíny pleti, taky od značky Oriflame.. Upřímně s žádným pudrem sem nebyla tak spokojená.. Co jsem zatím měla možnost vyzkoušet - miláček.. Do čtvrtka nebylo možný sehnat pudr, kterej by mi nezvýrazňoval takový ty suchý místečka na obličeji.. Ale tenhle to nedělá.. Sen?? Mám si koupit nějaký do zásoby? Na druhou stranu jsem teda čekala, že bude velký.. Asi tak jako normální kasickej pudr z obchodu - pro porovnání ho máte taky vyfocenej.. je o mnoho menší, což mne mrzí, bude hodně rychle pryč a taky ten jeho obal není nic moc.. Jestli jste tejně jako já doufali, že to bude skleněný kovový, nebo dokonce i diamantový, ta néé.. Je to prostě plastový, ale to je tak zanedbatelný, že to snad ani nemusím zmiňovat :D Nic méně, Ten pudr co je vedle pro porovnání mám od vánoc.. Koupila jsem si ho k babičce pod stromeček, protože ona už neměla nápady, co mi dát tak mne poprosila, ať si vyberu.. Proto si možná kladete otázku, proč si kupuju další pudr, když jeden mám - no protože jsem si prosě a jednoduše koupila moc tmavej :D Trubička no :DD Počkám na léto a bude dobrej :)) Opět se podrobnější info dozvíte v čas, ale zatím jsem taky spokojená.. Není co bych mu vytkla, takže zatím jsem spokojená :)



Od tutéž značky mám tedy ještě peněženku a naušničky... A o tom moc není co psát :) Naušničky jsou bomba.. Takový titěrný a roztomilý :) A peněženka se dá říct malinko zklamala.. Čekala jsem ji pevnější.. Je to jen takový kousek hadru, ale jsem za ni ráda, protože na matrurák na peníze, mobil a klíče bude nejlepší ze všech, protože jako psaníčko vypadá krásně :)

Na druhou stranu, v katalogu vypadala hodně ,,lacině'' - rychle se ošoupe bude malá a takový ty předsudky, který člověk má vždycky, když si někde něco takhle objednává..
Ona mne ale mile překvapila :)
Nevypadá tak, že by se rychle ošoupala.. Ani zip nevypadá tak, že by se brzy rozjel a zničil zpi.. :) Jako shrnuto - nelituji toho, že ji mám :)

JEDNODUŠE ŘEČENO :)



No a teď už se vrhneme na věci on Kájinky, protože úžachvatnost se cenní :)


Na začátek - Kája je spolehlivá.. Určitě se nemusíte bát toho, že by vám věci nepřišli :) Já jsem v úterý objednala a v pátek jsem to měla na poště.. A to jsem ještě čekala, než bude mít Kája Nude paletku na skladě :) Byl to neuvěřitelnej fofr, ani já nepočítala s tím, že to bude tak rychlé a proto jsem si to vyzvedla až včera :) Vše přišlo v naprostém pořádku, neporušené a pečlivě zabalené.. I tak se podařilo pošťákům vysypat dva zrovna pěkné stíny z paletky 120.. Na fotce to tedy není tak strašné ale co.. Dva stíny přehlídnu :) Mám přeci dalších 118 :) :D Jediný co mě na věcech udivilo je to, že jsou malinký :) Ta paletka je pro přirovnání plus-minus školní sešit formátu A5, ale o to víc je to roztomilejší ne? :)) jak je to krásný :') A Nude paletka ( Původní název Shimmer Strips já tomu prostě říkám nude - má to na sobě napsaný :D) přišla naprosto v pořádku, pěkná a velikostně přirovnatelná k malý mlíčný milce a možná ani to ne, nic méně se mi hrozně líbil obrázek na krabičce od paletky, ketrej dokonale popisuje jak a k čemu by měla sloužit, proč jsou proužky odstínově neuspořádané a tak dále... :) Pigmentovaný vypadají obě moc dobře, Nude možná malinko míň.. Jsem člověk kterému drží kvalitní stíny dlouho na víčku i bez báze.. Ale po ty Shimmer strips si asi bázi dávat budu.. Nevím proč, ale na to jak je rozkošná a nevinná jí moc nevěřím :DD :)

Tak a co vy? Máte již něco z věcí doma? Jste spokojeni a nebo byste to nejraději hodily do koše? :)
Já vám všem děkuji, nebo alespoň těm co se dočetli na konec a přeji příjemný zbytek večera :-*






Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)