sobota 2. února 2013

Sen?!! :)

Takže Ahoj :)
Dnes jsem zpět a přináším Vám něco, co mě osobně strašně uchvátilo a musím si to vytvořit :)
Určitě jsme všechny viděli obarvený konečky vlasů na spoustě obrázcích z Facebooku a tak dále.. Nuže Byzí se rozhodla, že to vyzkouší :)
Dnes Vám tímto tedy přinesu jen post o tom, podle čeho a jak to budu dělat a fotoReport Vás nemine ani z průběhu ani z výsledku.

Na internetu jsem tedy vyhledala obrázek, který mě nadchnul a a podpořil moji umíněnost v tom si to vážně na hlavě provést :)


Tááákže budete potřebovat hřeben, štětec na barvení vlasů, klipy - spony, alobal, barvu bělidlo...

Souhrn celého postupu vidíte na obrázku.. Já osobně třeba bělidlo nepoužiji, protože mám vlasy světlé, takže to není třeba... Nevím k čemu je dobrý clear gloss ani nevím, co to je takže to taky vypustím :D Hned jak se mi na hlavě povede něco, co se bude alespoň maličko podobat tomu co bych chtěla tak Vám podám echo a budu čekat na nějaké pozitivní komenty  :) Dejte vědět, co si o tom myslíte a zatím Páá :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)