pondělí 4. února 2013

OBJEDNÁVKA o:)

Takže Ahoj všem, zas Vás dnes takhle pěkně ve večerních hodinách zdravím a jdu se vám pochlubit.. :)
Objednala jsem si dalších pár věcí, který jsem měla v ''merku'' už nějakou tu dobu a teď jsem si je konečně pořídila, protože jsem dostala penízky z brigád :)

Jinak tedy aby to nevypadalo, že se jen chlubím tím vším co mám a nic neukazuji, tak štětce od Zoevy, které jsem zmiňovala v lednovém článku mi ještě nedorazily... Psali mi email, že by měli být naskladněny začátkem února, a v den odeslání mne budou informovat emailem :) Tak snad se dočkám do konce tohoto týdne alespoň emailu, když né samotné zásilky :) 


No nic, ale zpět k objednávce a zásilkám dnešním :)
Abych vše uvedla na pravou míru, dnes Vám sem hodím fotky ilustrační z internetu, protože to ještě doma nemám.. Pro rejpaly polopatě - Než mi to přijde budou tu fotky okopírované.. Protože to LOGICKY těžko vyfotím ;)

Takže :) Začla bych asi za poslední měsíc nejvysněnější věcí a to sice paletou očních stínů od Physicians formula s názvem Shimmer strips. Je krásná, s nádherný obalem, pár recenzí svědčilo o dobré kvalitě a pigmentaci a tak jsem neváhala a šla do ní :) Objednala jsem ji na shopu u Káji z PlumFoolery, určitě všichní známe :))
Vypadá tedy takhle! Je naprosto nádherná, kouzelná, úžachvatná! Už ji chci rozbalovat!!
Druhá je klasická paleta 120 očních stínů taky od Káji a je naprosto dokonalá! Už pro ni mám místo v poličce :)

Vypadá skvěle a tečka :D :)


No a protože mám přístup k Oriflamu, tak jsem si tedy objednala i 4věci tam odtud :) První Vám ukážu tvářeknu, protože na tu se těším nejvíc! BTW: Tyhle věci přijdou ve čtvrtek! Žjóóva! :)


Mám ji samozřejmě v odstínu, který je pro mne vhodný, ale tohle je jen pro ukázku, jinak odstín na obrázku je pro studený bledulky :) Já mám oranžovější barvu :)

Další věcí je fixační přizpůsobivý pudr pro všechny barvy pleti, na kterej se teda taky hodně těším, protože jsem tenhle typ pudrů chtěla vyzkoušet už dávno, ale vždy mě od těch pudrů v drogerii něco odradilo, asi to mělo svůj důvod, nicméně teď je na cestě za mnou a já se určitě pochlubím s jeho výsledkem :)


No a poslední dvě věci co jsem si vzala je peněženka a naušničky, protože těch není nikdy dost! :) vypadá to bojí moc pěkně a o konkrétnější a podrobnější informace a fotky o všem se podělím hned, jak mi to přijde :)
Tak tímhle to uzavírám a doufám, že se vám můj dnešní post líbil! :) Určitě mi dejte vědět, jestli nějakou z věcí doma máte, popřípadě, jak jste s ní spokojení :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)