úterý 29. ledna 2013

Včerejší kauf :)

Ahoj Všem :)

Včera jsem měla namířeno do místního Rossmana s tím, že si pořídím rťenku od Maybelline, kterou jsem viděla u Peti v odstínu 910 schocking coral, která vypadá nádherně, a už už jsem měla namířeno k pokladně s tím, že jsem byla vážně pevně rozhodnutá ji mít, ale OUHA.. Co Byzí nenajde ve stojanu u Rimmelu? No můj ty bože podržte mne, jestli snad špatně vidím!!?
Řasenku s odličovačem dohromady za 150,-! Ale sakra.. Víte co to bylo za odličovač?? Ten nejbožejší a nejlepší a neluxusnější co jsem kdy měla!! Takže jsem ho tam nemohla nechat, protože jak jsem již psala, je těžko k dostání :)

Nicméně takto to tedy vypadá :) 

 Tak tedy ještě jednou - Kdokoliv víte cokoliv o tomto odličovači, kde by mohl být k dostání jinak než v akcích a tak dále viz ČLÁNEK, budu moc ráda za poskytnutí informací.

Nic méně, proč jsem si ho tolik oblíbila? Ani nevím, je super, nijak moc extra nevoní, ale je příjemnej a osvěžující :) A hlavně odličuje :D Já vím, že to zní poněkud divně - Ano skutečně - odličovač odličuje.. :D Ale i když se to zdá být samozřejmostí, určitě jsem se nejen já setkala s produkty, kterými jsme drhly oko 5 minut, vyplejtvali jsme na to sedm tampónků a stejně to bylo bezvýsledné :) Já jsem tedy i tak celkem ,,plejtvač obecný'' a nedokážu si odlíčit obě oči jedním tampónkem a druhým zbytek obličeje, ale spotřebuji tak čtyři, což je celkem dost, ale s kvalitním odličovačm v podobě tohoto pokladu jsem občas schopná stáhnout to (u mne) JEN na tři :D Samozřejmě taky záleží na tom, jak moc jsem nalíčená :) Když mám jen BéBéčko a řasenku, stačí mi opravdu jen dva :) Nicméně já jsem s ním spokojena a myslím si, že když je teď k dostání, neuškodí ho vyzkoušet - Vřele doporučuji! :) Jediný co, tak trošku štípe v očkách, ale nic hroznýho to neni ;)

Vypadá teda takto, jak můžete vidět má to 125 milíků, což teda není úplně moc, ale málo taky ne :) Vzhledem k tomu, že nevím, kolik je normální cena, tak to nemůžu posoudit z toho klasickýho čecháčkovskýho šetřílkovskýho pohledu, ale s čistým svědomím oznamuju, že tohle je věc za kterou bych byla ochotná dát třeba 200,- :) Takže si to přeberte jak chcete a pokud vás zaujal, šup do drogerky, než bude vyprodanej... ;)

A druhá věc, která ale byla součástí téhle (umm jak to nazvat souprava?!) soupravy je řasenky SCANDALEYES s opravdu mega kartáčkem. Na webu Rimellu jsem si vyčetla, že stojí okolo 200,-
Takže si myslím, že jí mám fakt zvýhodněnou, vzhledem k tomu, že jsem tam nechala přesně 150Kč tak to je fakt BOOOM! Určitě toho nelituji a doufám, že Mybelline rtěnku neprošvihnu a seženu příště :)

Co o mne možná nevíte, jsem detailista, takže jsem se ihned zamilovala do toho vršku karáčku s logem Rimellu! Boží :) Moc nic Vám o ní nepovím, mám ji doma jeden den že jo :) Takže uvidíme, jestli slepuje a dokáže naštvat, nebo jestli potěší :)


A tady už fotky z webovek, jen tak pro Vaši představu :) To by bylo asi vše z dnešní ochutnávky a doufám, že se vám článek líbil :) Já osobně jsem moc spokojena a doufám, že vy také :)
Tak se mějte hezky a určitě se vracejte hltat nové posty :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)