sobota 19. ledna 2013

Bílá :)

Ahoj všem :) Abych byla upřímná, chtěla bych se vám k začátku omluvit, protože teď nebyl 14dní vůbec čas. Mrzí mě to a napravím to hned jedním pěti-minutovým článkem, a během zítřka ještě jedním megapostem! :)

Dnešní fofr se bude týkat mojí oblíbené tužky na oči. Mám ji asi týden a jsem naprosto spokojená.. 
Abych upozornila je BÍLÁ! což mluví za vše :) Sehnat bílou tužku, aby byla měkká a neškrabala oči je v dnešní době zázrak :) Je od Miss Sporty a stála snad jen 39,- ZÁZRAK! Je úplně skvělá! Jediná vada je, že pokud se snažíte o linku musíte ,,nadvakrát'' ale jinak je super :)

Všem vám přikazuju se na ni podívat, za těch 40 korun je to bohyně všech bílých tužek na očka!! :)
 


Díky 
Vaše Byzí

2 komentáře:

  1. Já mám úplně podobnou myslim od essence a používám jí jako bázi pod oční stíny :) a je skvělá!:D

    ..novej vzhled? Boží! <3

    OdpovědětVymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)