středa 23. ledna 2013

schOOl post :)

Moje milé slečinky :) právě sedím ve škole, umírám při češtině a doufám, že to co nevidět skončí :) Tímhle megarychlím postem Vás chci pozdravit, popřát pěkný den a ukázat Vám, jakou hrůzu jsem si včera vytvořila na nehtech..


Upřímně zkoušela jsem to naposledy snad ve třinácti letech a to si myslím vypadalo hůř, ale nechám to posouzení na Vás :D jelikož mi nehty skoro nerostou je nemožný abych ty kopyta lakovala, proto jsem se rozhodla, že si je zkusím nalepit. Mrkla jsem na videotutorial od GetTheLouk a pokusila jsem se o něco podobného. Že začátku jsem se rozhodla, že se vykašlu na drahé nehty a lepidla a koupila jsem si v drogerce obyčejné nehty a lepidlo dohromady za cca 75,-
Protože jsem nedočkavka nedočkavá a musela to mít hned, ostříhala jsem si kůžičky, protože s nimi mám problémy. Můžu je mazat a pečovat o ně jakkoliv, ale nikdy se to nezlepší. Výsledek posuďte sami myslím si, že na poprvé to není vůbec hrozné :)


Pokusila jsem se i o pierc do nehtů, podle videtutorialu od Tabby A řekla bych, že zkazil tu původní něžnost :D nic méně s výsledkem jsem celkem spokojena a až to budu dělat po ,,dvacáté-osmé" Bude to stopro lepší :) 

Díky 
Vaše Byzí :)

2 komentáře:

  1. Moc široký broučku :D:( když ty nehty priste zapiluješ aby byli tenčí tak to bude lepší:-* štrudlíček

    OdpovědětVymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)