pátek 4. ledna 2013

Report: PinGepard

Takže ahoj, opět vám tady pěkně v nočních hodinách přináším článek s názvem PinGepard.. 
Dnes poprvé jsem zkusila rty s motivem geparda a musím říct, že i bez všelijakých samolepek a tetování na rty to šlo samo perfektně a bez jakýhokoliv snažení se o něco dokonalého.. načmárala jsem si ,,céčka'' na rty a bylo hotovo :) myslím si, že na to, že jsem to dělala úplně poprvé, to nevypadá vůbec špatně :)



Jako první jsem rty co nejvíce nabalzámovala, aby byly plnější.





Bílou kajalovou tužkou na oči vyplňte celé rty.





Pigmenty, oční stíny či tvářenku - nechám na vás výsledek je stejný. Já volila oční stíny.





Pak už jen tekutýma očníma linkama stačí dělat něco, co vypadá jako písmenko C.




Výsledek stojí za tu 10minutovou práci :)






Ultrarychlej návod vám zabere časové minimum a fakt to za to stojí.. Moc vás to potěší :) Není to nikam do města.. po 5ti slovech se to rozmaže, ale pro tu radost to udělám klidně znova :)




Všem vám přeju mnoho štěstí při zkoušení a určitě dejte vědět, jak jste dopadli :)



Vaše Byzí :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)