středa 23. ledna 2013

Fuj!! :/

Takže moje milé, včerní post ohledně kosmetiky je právě teď tady.. Nebude tak úplně klasický, ale mohlo by Vás to inspirovat, motivovat, ale i Vás to pokárat! Dnes jsem strašně nazlobená a smutná z toho jací mi lidé vůbec dokážeme být tak bezohlední!

Abych přešla k jádru problému - byli jsme s přítelem v Tescu pro večeři a já jsem potřebovala nějaký odličovač, protože mi můj došel, ale k tomu až zítra, co jsem si dnes přinesla domů. Teď bohužel k té smutné šedé stránce dne. Jdeme do oddělení drogerie skrz oddělení textilu, jistě všichni známe Tesco značku F&F, tak to jdeme a jdeme a narazíme na, no jak to nazvat, košík s kosmetikou právě od F&F. Co je na tom tak zarážejícího? No v celku nic moc, až na to, že se v přihrádkách povalovaly vylité make-upy bez víček, prázdné vybrané krabičky, vyschlé korektory, totálně opatlané tužky ani už nevím na co, snad dost možná na rty, nahrabáno bylo všude a rozkradeno také. Děs a hrůza! Až do pláče mi bylo.. Zásadní chyba je jednoduchá - TESTERY NIKDE, což samozřejmě vede k něčemu podobnému!






Mně se z toho tedy obrací kufr, jen co je pravda! To teda ani není možný tohle.. Pak tam byly i rtěnky, který byly sice jen v jednom jediném odstínu ale zrovna v tak krásném :) Ovšem všech asi šest co jich tak bylo, tak bylo bohužel už dotknutých a to tedy bléé :/ kdyby šlo o stíny, tak bych to i přežila, ale rty? :/ Radši jsem se s ní rozloučila, ale aspoň jsem se pokusila najít nějakou přijatelně vypadající, abych Vám ji vyfotila, aby se neřeklo. :)


Pěkná je to jo, ale představa, že si s ní někdo přejel přes rty, nebo to zkoušel na ruce.. BRRR :/
Pak jsem se naopak koukla na tu nejošklivější, která už neměla snad ani špičku, a vypadala tak, že by ji nekoupila žádná z nás ani za 5korun a tu jsem zkusila na ruku, abychom teda viděli ten odstín.. :) 
PS: dnes jsem fotila na přítelíčkovo AjFoun a tak jsou fotky třošku zkreslené a nedoostřené, ale přežijeme né? ;)


Mimochodem, ten bílej flek pod tím je ten make-up bez víčka z první fotky, vypadá to celkem mrtvolně koukám :D vypadá to jak když umírám na chorobu nějakou :D tak přeci jen - máme leden :D
Jako všechno to byly pěkný věci a kdyby každá (opravdu čestný skautský, že nelžu) každičká nebyla poničená, tak bych si odevšeho uřičtě to svoje našla. Ta rtěnka mě vyloženě mrzí, to se přiznám bez mučení.. Make-upy tam byly i tmavší, ale naopak tak zavíčkované a přelepené spoustou značek, že to nešlo ani otevřít, a ty co byly načaté byly po většinou vyschlé, až na ten mrtvolně upírsky bílej :D
Celkem to působí jako pěknej a i celkem kvalitní pokus, ale my lidi jsme hold hovádka no :) Tak snad příště.


Takhle to tedy zhruba vypadalo - děs :(


Díky Vám všem!! :)
Vaše Byzí :-*






Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)