sobota 26. ledna 2013

Maturák :)

Takže opět tady všechny vítám a přeji pěkné odpoledne :)
Dnes bych vám představila čtvrteční out-fit, který mne zdobil po celý večer na maturáku přítelovo kamarádky :)
Vzala jsem si klasicky šaty, protože jsou kratší tak pod ně legíny, malou kabelku, která už asi před rokem dosloužila, ale nechci se jí vzdát :D a botky, které jsou snad jediné u nás doma v mém věku nositelné.. Líčení jsem volila tmavší zelené s vykresleným vnějším koutkem a se světlou zelenou linkou :) vlasy jsem natočila žehličkou a bylo hotovo :)

Tenhle článek byl plánovaný na včerejšek, ale je mi od včera šíleně zle a leze na mě angína.. Včera jsem stihla pouze upravit fotky.. Tak se nezlobte :)
PS: První dvě fotky jsou upravené, třetí s očima né, aby to nezkreslovalo :) (pro případné rejpaly)

Dnes krátký, ale snad né poslední článek, pokud se vzmůžu :)


2 komentáře:

  1. krásný :)) v čem prosím tě upravuješ? :D napiš mi prosím stránky nebo názvy programů :) si úžasná :**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, převážně teda na www.picmonkey.com a nepo v programu PhotoFiltre :) Děkuji :-*

      Vymazat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)