pondělí 21. ledna 2013

Dnešní nadšení :)

Ahoj KRÁSKY :)

Dnes mám nejkrásnější náladu ze všech nálad, co kdy může člověk jen mít :) Nová lednová kolekce od ESSENCE je naprosto krásná.
Peti jsem se o tom tak nějak dočetla a už sem letěla pro tu nádhernou oranžovou tvářenku! Myslela jsem, že před tím regálem omdlým! POSLEDNÍ DVĚ? Oukej jedna čekala stoprocentně na mě! ;) Nesu si jí k pokladně společně se štětcem na tvářenku - též Essence a mám z toho šílenou radost, protože jsem tam nechala ,,jenom'' 150,- a nesu si domů opět dva poklady, který budou asi navždy u mě v srdci :)

Tvářenka je krásná se vzorem pleteného svetru, což vypadá krásně! Dovedu si představit večer v teplých ponožkách, svetru od babičky a teplým čajem v ruce u svíčky s knížkou při pohledu na tu krásu :) Bohužel, ještě než jsem dorazila domu už jsem do toho chmatala, takže na fotkách to tolik nevynikne, ale posudte sami, zda-li je dobrá investice 74,- do něčeho tak krásného! :)


Pigmetací je dost obstojná, myslím, že za tu ,,ubohou'' cenu až naprůměrně ;) Myslím si, že jsem neprohloupila a udělala správně, že jsem si ji vzala. Později bych toho litovala. Navíc tvářenku jsem měla jen jednu a to sice takovou tu jedovatou umělohmotnou růžovou která hned po přinesení tohodle letěla do koše, byla nepoužívaná a totálně k ničemu :)
Myslím, že je vhodná spíš na léto, ale kdo je výraznej a teplej typ, může si to snad dovolit i na zimu :)

A další věc se kterou jsem dnes odešla? Štětec na tvářenku kterej jsem nevlastnila, protože nebyl ve svý podstatě na co používat :) Tvářenka nebyla, tak k čemu štětec? No nic méně teď už jsem odcházela s tvářenkou a nechat tam ten štětec (o kterým jsem už déle přemýšlela a vždy skončila s tím, že ho nemám na co používat) by byla hloupost ;) Takže jsem si odnesla ke kase i ten zmiňovaný druhý ,,poklad'', ale OUHA :/ po vybalení moje radost lehoučce opadla. Řekla bych, že štětec není zdaleka tak dobrý, jako ty předchozí na oči a pudr. Je o dost řidší, to znamená, že se ta tvářenka do  toho štětce tolik nedostane a bohužel nejde přenést ani na ty tváře :( coč mě trošku mrzí, protože by stačilo aby byly štětiny o půl centimetru kratší a šlo by to mnohem lépe. Bohužel, už to mám a zkusím se s tím nějak poprat, uvidíme co z toho vyleze. Závěrem ze mě vypadne snad jen to, že nelituju toho, že jsem si ho pořídila. Určitě z něj mám radost a uvidíme, jestli se mu povede mě rozesmutnit :)

Tady na fotkách bohužel nevyniká ten pěkný zkosený tvar, ale za to mě snad kamenovat nebudete :)
Na druhou stranu bych zatím řekla jen to, že je krásně heboučkej, snad ještě víc, než ten na pudr. I na tváři je velice příjemnej :)


 Řekla bych, že jsem odešla spokojená a že se hned těším na ráno na ozkoušení :)

Dnešní ,,kauf'' dohromady :) No řekněte - KRÁSA!!!


A poslední věc, se kterou bych se vám chtěla pochlubit? :) Dnes asi před hodinou jsem si objednala novou sadu štětců od značky ZOEVA. Šíleně se na ně těším, ještě když vám popovídám až mi dorazí! :) Prozatím vám sem hodím fotku ze stránek, se kterou se budete muset spokojit do tý doby, než mi to přijde :)


ÁÁÁch :) Nejsou nyny? :) Teď už vám všem opravdu přeji dobrou noc a krásné sny - těm co čtou přes den, tak naopak pěkný zbytek dne a aby byl taky tak vydařený jako ten můj! :)



Díky
Vaše Byzí


Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)