středa 2. ledna 2013

Seznámení s autorkou...

Takže.. Ahoj :) Tímto vším bych vám ráda představila mé JÁ :) 
Úplně bez mučení se vám přiznám - jsem ještě prcek :) 16 let není nic moc, a tak doufám, že vás to ode mne neodradí :) Začala bych asi tím, že se jmenuji Alena a v tomhle virtuálním světě si budu říkat Byzí - v závislosti na názvu blogu. Chtěla bych ho převážně věnovat kosmetice jak tělové, pleťové tak i dekorativní.  Není vyloučeno, že tu budou občas přibývat články o tom co právě dělím nebo jím :) a také nejsou vyloučená videa, ve kterých bych vám ráda ukázala své postupy a rady :) Některé již okoukané a některé vlastní :) Abych upřesnila - blog jakožto moje miminko se jmenuje ByYourSideX, a to proto, že již bylo spousta názvů obsazených :)

V první řadě bych vás ráda všechny obeznámila s tím, že momentálně studuji na Střední uměleckoprůmyslové škole Sv. Anežky České v Českém Krumlově (zkráceně na Anežce) obor scénická, interiérová a výstavní tvorba - lajcky řečeno kulisák, řezbář loutek, potažmo herec, bytový a doplňkový návrhář :) Jsem zatím ale díkybohu stále ještě v prvním ročníku a s nadšením usedám do lavice především do hodin fyziky - IRONIE :) Nejradši mám praxi. Další věc o mě - kosmetice jako takové se věnuji něco málo přes dva roky, ale šminky (převážně maminčiny) na sebe patlám už od nejútlejšího věku :)
Líčím se klidně i 3x denně, protože mě to baví. Co mě ale nebaví je ranní vstávání a tak se do školy převážně nemaluji :) 

Abyste věděli, hodlám se vám věnovat naplno a hned vám sem hodím důkaz v podobě mé nejaktuálnější fotky, která ještě neobletěla ani Facebook :) je stará asi tak 10 minut :D

Jak můžete vidět fotky strašně ráda upravuju v nejrůznějších programech - co jde ovšem mimo mě = retuš :) nemám zapotřebí si zamaskovávat každej pupínek :)

Takže shrnuto a podtrženo: 

1) Ráda se líčím, klidně i několikrát denně, ovšem mezi lidmi na ulici bývám nenamalovaná 

2) Moje škola mě baví, jsem ráda, že tam jsem :) neměnila bych 

3) Jsem ještě celkem mrně

4) Říkám si Byzí 

5) Jsem přaštěná do smajlíků. Kdyby vám to lezlo na nervy moc, zkusím to omezit :) 

Pokud jste se někdo prokousal až sem na konec článku, tak vám moc děkuji za podporu, kterou mi tímto vyjadřujete :) Zatím ahoj a určitě mi dejte do komentářů vědět co by vás dál zajímalo a o čem by asi tak měly být první vida, pokud mi to vyjde mám pro vás hned do začátku překvapení :)  

PS: Zapomněla jsem zmínit, že miluji svoji maminku a že už mám rok a pár měsíců vztah s jistým panem vyvoleným jménem Ondrášek :) Postupem času se o něm určitě dozvíte víc!



Děkuji
Vaše Byzí 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)