čtvrtek 3. ledna 2013

Dnešní nadšení :)

Takže Aloha, jsem dnes zpět s novýma 6ti věcičkama, který sem si přinesla z drogerie která se nachází v TESCU.. Ano v tescu :D Ulovila jsem dva krémy od firmy ZIAJA, dva lesky na rty a dva štětce od ESSENCE :) všechny produkty se mi na první pohled líbí a mám z nich velkou radost! :) Společně s vámi bych je nyní chtěla otevřít rozbalit, očuchat a poprvé vyzkoušet.. za pár týdnu, né-li měsíců bychom se mohli přesunout k recenzi, protože budu mít produkty po delší době ozkoušené :)

Začla bych tedy těmi krémy a to tak, že hned. :)

Takže první krém není krém ale budeme mu říkat krém. Jedná se o kakaové máslo na pleť. Podle všeho by mělo zabraňovat nadměrné ztrátě vody, zmenšovat náchylnost k podráždění a při pravidelném používání by mělo zlepšovat barvu pleti.


Co se týče vůně? - NÁDHERNÁ! klasická vůně čokolády možná troška kokosu.. Ale vůně je bezvadná.

Co se týče konzistence? - no.. úplně jako tělové mléko to není, ale husté jako indulona taky ne :) něco mezi tím. Nechám na vás, jestli hustší tělové mléko, nebo řidší indulona. Je pravda, že tvář na kterou jsem to hned po otevření napatlala mám takovou heboučkou, ale zase žádný extrémní kouzlo to není, akné ani vyrážku moc nemám, takže něco, s čím by se o muselo prát na obličeji nemám.

Co se týče ceny? - 49,90,- za tenhle voňavej poklad :) uvidíme co to se mnou udělá ;)

Druhou věcí, kterou jsem si přinesla už je KRÉM :) Anooo :) Tentokrát se jedná o okurkový pleťový krém. Podle informací vzadu by měl intenzivně zvlhčovat a zklidňovat podráždění, měl by také stabilizovat působení mazových žláz měl by rozjasňovat a viditelně zlepšovat vzhled vaší pleti :)


Co se týče vůně? - je to takový hodně svěží, kdybych si to měla představit, tak vidím litry vody, jinak jako celek mi to moc nevoní

Co se týče konzistence? - i z fotek by mělo být celkem dost jasné, že tenhle krém je hodně hustější :) hustotou bych to přirovnala k zubní pastě. Po napatlání na tvářičku mám pocit,  jako bych se právě osprchovala. Taková svěžest a čistota na mě křičí :)

Co se týče ceny? - 49,90,- No nekup to ;) Uvidíme, jak budu vypadat po delší době používání :)

Krémy jsou za náma a štětce před náma :)

První štětec se jmenuje - Smokey eyes BRUSH, myslím si, že ho všichni už moc dobře znáte, protože ho tady na trhu máme už dýl, a myslím si že kvalita přeskočila cenu! Tenhle krasavec stál pouze 39,90,- 
Je krásně heboučkej, má pěknej tvar a myslím si, že bude za tu cenu super. Jedinou věc, kterou bych mu vytkla je snad jen to, že je trošku řidší, ale co očekávat za 39 kaček. Za tu cenu je to král štětců ;) 


Vzhledem k tomu, že ho mám asi tak 5hodin, nevím skoro nic.. Článek o štětcích které používám v plánu mám a recenzi k nim taky. Tohodle krasavce jsem ale ještě neprala nevím jak bude vypadat za rok používání. ALE - TŘEBA PŘEKVAPÍ! :)

A druhý pán je PowderBrush - klasickej, huňatej štětec na pudr. Cena si myslím, že je asi i ideální - 79,90,-
Zázraky chtít nemůžeme, ale nic podprůměrného taky né :) Je heboučkej, na obličeji moc příjemnej, ALE HLAVNĚ dobře zastřiženej! To znamená, že by neměl prášit, ale uvidíme až ho budem používat déle :)


Taky to není žádnej dědeček. Je mu asi taky cca 5 hodin a ještě nebyl pranej, to znamená, že nevím, jestli vypadává a tak dále :) stejně jako u předchozího, čekám, snad překvapí :)

A poslední dvě věci jsou lesky na rty
Oba dva od essence, jeden růžový a jeden oranžový.


Začnu asi tím oranžovým :)

Vypadá tedy takhle, a víte jak voní? Jako vánoční perníčky, takže už ho miluju, protože cokoliv co voní jako perníčky je pro mne zázrak! ;) Na rtech byl jednou a to jen pro fotku, takže šel hned dolů, ale za tu cenu je to takovej pěknej průměr :) stál asi 50,- tuším, že už ve výprodeji a nijak dokonalej není.. řadím ho k těm lepším obyčejným leskům.


Tím druhým je tenhle růžovej mazel. Za mne má teda šílený mínus díky vůni/smradu (nechám na vás, jak to pojmenujete) - prostě obyčejnej jar na nádobí. Pak taky celkem mínus za ten aplikátor - na fotkách to nevypadá tak šíleně, ale v realitě je to celkem dost ,,bobulkovatý'' a pokud nemáte vysloveně plné a velké rty, budete to mít všude okolo.. Jinak barva je příjemná, taková roztomilá a rozhodně mě za těch 60,- nemrzí  
Asi tak vše co bych vám k němu oznámila.



            STAY WITH ME                                            XXXL NUDLES

Na závěr bych vás všechny ráda upozornila, že pro mne lesk na rty znamená pouze barevnej, či třpytivej nádech, pro barevné a syté rty jsou rtěnky, proto si lesky vybírám takové jako dnes - né moc barevné. Pouze k dolazení různých odstínů, které mám již na obličeji použité :)










Vaše autorka po dnešním dni :)

Všem co se pročetli až sem moc děkuji a přeju dobrou noc!
Děkuju za přečtení 
Vaše Byzí






Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)