neděle 27. ledna 2013

Středeční nadšení :)

Výborně děvčata :) Vzhledem k tomu, že teda ležím už celý druhý den s bolavým krkem a hlavou a nemám co dělat tak Vám napíšu daslší článek, kterej by vás měl opět inspirovat pro další nákupy :)
Jak už jsem se zmínila ve středu, byla jsem v Tescu pro odličovač. Mezi tím potkala kosmetiku F&F a stihla jsem s naštvat atd atd.. To v dnešním článku ovšem figurovat nebude :) rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o moje další (jak já říkám novým věcem) miminka. Původně jsem měla namířeno pro odličovač protože můj nejlepší a nejoblíbenější mi došel a bohužel už není nejspíš k sehnání, k večeru přidám fotku a kdybyste kdokoliv věděl, je-li někde k dostání tak budu vděčná za jakoukoliv informaci :) Dostala jsem ho před rokem k vánocům v setu společně s řasenkou a ještě něco tam bylo, ale teď honem nevím co :) Nicméně ten odličovač byl od Rimmelu a bylo ho maličko, ale já si ho šetřila.. Nicméně osudný den přišel a odličovač mi došel :D Takže budu vám moc vděčná :) pokud mi podáte jakékoliv info :)

Ale teď už k pokladům, které jsem si přinesla domů ve středu :)
Vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla sesbírat si všechny štětce od Essence tak si domu nesu eyshadow brush :D jen tak náhodou jsem šla pro odličovač :D  Pak jsem odešla s odličovačem a tonikem od Ziaji :)

Tak takhle to nějak vypadalo v košíku, opět foceno iPhonem, takže kvalita není moc dobrá.
Nic méně vraťme se zpět k věcem :)

Štětec - 39,-
Odličovač - 79,-? už si nejsem jistá :)
Tonikum - 59,-? taky už nevím :)

Prostě jsem šla do obchodu s dvoustovkou a i s vatovýma tamponáma (který všichní znáte, tak nepovažuju za nutné je fotit ani o nich mluvit) za 10,- jsem odešla domů s třinácti korunama, takže kdo j dobrý matematik a internetový hledač, jistě na ceny přijde :D

Prostě a jednoduše jsem odešla spokojená





Tak k odličovači :) Vypadá plus-mínus takto:

Vzadu je doslovně napsáno, že je jemný, vhodný i pro lidi kteří nosí kontaktní čočky, je opthalmologicky testovaný a je neparfémovaný, což je hodně velké plus :)

Balení má 120ml, což není úplně moc, ale za tu cenu je to přijatelné. Je i snadno k dostání a tak si myslím, že není co vytknout.. :) Pár dní už ho mám a pár dní se s ním již odličuji :) Neštípe v očích, což bych řekla, že je super :) Počkám si, co mi to provede, až to vyplácám :)
Co se týká vůně, je to takový voňavý smrádek :D nebo jak to mám nazvat :) Strašně moc z toho cítím moře a takovou tu čistou svěží vůni :)
Balení i pěkně vypadá, je to takový sympatický a zatím mi to i celkem vyhovuje :)

Okurkové tonikum :)


Jako první bych zmínila, že je to pro mastnou pleť, což já nemám, ale řekla bych, že si rozumíme celkem dobře. Podle popisu neobsahuje alkohol, obsahuje výtažky z okurky, jemně a důkladně čistí a stahuje rozšířené póry.

Je to 200ml balení což taky není zlý :) Cena je taky lidská a po nanesení na obličej mám prostě pocit štípaní.. :) řekla bych, že mi to stahuje póry, který já mám rozšířený hodně, změnu po těch čtyřech dnech nevidím, jak by taky jo, ale určitě poreferuji, až to celé doplácám. Voní to tak nějak divně :) nedokážu to úplně popsat, ale porovnám to s okurkovým krémem který jsem koupila cca před čtrnácti dny :)

A poslední věc kterou jsem táhla domů :)

Je to ten typ štětce který se používá na nanášení stínu na celé pohyblivé víčko, kterej nemám, ale až mi přijde sada od Zoevy, myslím, že tenhle půjde stranou :) Nic-méně :) Je měkký, stíny s ním jdou nanést moc pěkně a je i za těch úsměvných 40kaček celkem pěkně hustej :) Není pranej, takže nevím co se děje po procesu koupele, ale to se všechno dozvíte, až se budu chystat psát o štětcích :)

Myslím si, že pro dnešek by Vám to mohlo i stačit, já osobně jsem s článek spokojená a čekám na Vaše ohlasy, pokud už se zmiňovanými produkty určitou zkušenost máte :) Tak AHOJ a těším se příště :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Z každého komentáře mám radost :) Nenechávejte si svoje názory pro sebe!! :)